Nemorálnosť plodí nemorálnosť. V Michalovciach sa objavil billboard JBM POKUTY

2,692
Kultúra smrti

Kontroverzný billboard, ktorý všetko začal

Všetko sa to začalo kontroverznými billboardami, ktoré sa ako súčasť antikampane proti Referendu o rodine objavili najprv v Košiciach, a následne aj v ostatných častiach Slovenska.

Plagát vyzýval k neúčasti na referende a odluke cirkvi od štátu. Kontroverzným bol hlavne nápis, ktorý sa nachádzal v strede billboardu: "JBM Alianciu za RDN," pričom písmena JBM je skratka pre vulgárne pomenovanie pohlavného styku a písmena RND majú znamenať slovo "rodinu".

Za kampaňou údajne stála skupina vplyvných podnikateľov, ktorí však nechceli zverejniť svoju totožnosť.

Na internete bolo možné zakúpiť si tričká, na ktorých sa nachádzal rovnaký nápis.

JBM a Sulík

Práve tričko s nápisom "JBM Alianciu za RDN“ si obliekol v deň referenda aj europoslanec Richard Sulík. Fotografiu v tričku zverejnil aj na sociálnej sieti.

Na jeho adresu sa následne spustila vlna kritiky, a tak si po dvoch dňoch začal sypať popol na hlavu a ospravedlnil sa v duchu „... keď mi na akcii dali toto tričko, obliekol som si ho. No vidím na reakciách, že sa to mnohých ľudí dotýka. Toto zrejme nebol môj najlepší nápad. Tak ešte raz, mrzí ma to.“

JBM Pokuty

Ako sa však zdá, nemorálne správanie neznámej skupiny podnikateľov a europoslanca Sulíka podnietilo niektorých, aby v tomto duchu pokračovali a tiež uskutočnili reklamnú kampaň.

Náš čitateľ nám zaslal fotografie billboardu, ktorý je umiestnený v Michalovciach pri obchodnom dome, smerom na Sobrance. Billboard obsahuje veľký nápis "JBM POKUTY". Pod ním sa nachádza menší nápis "Pomáha a chráni" a tiež odkaz na webový portál AntiRadarMichalovce.sk. Na stránke sa však nič nenachádza. Pod billboardom je umiestnená maketa policajného auta. 

Práve táto kampaň je príkladom, aký vplyv majú politici na občanov. Sulík JBM na občanov, ktorí sú združení v Aliancii za rodinu. Tú tvorí 107 organizácií venujúcich sa rodine. Firma JBM na pokuty a políciu, ktorá je bezpečnostným orgánom štátu. Čo bude nasledovať daľej? Na koho ďalšieho, kto pomáha, bude aplikovaná kampaň JBM?