- Očkovanie COVID-19 ohrozuje zdravie pilotov a bezpečnosť leteckej dopravy.
- Nezákonné nátlaky na očkovanie porušujú práva a náboženské presvedčenie pilotov.
- Vakcíny mRNA sú nebezpečné a spôsobujú vážne zdravotné problémy.
- Úrad FAA zanedbáva monitorovanie zdravotného stavu pilotov, čo je alarmujúce.
“V roku 2021” sa stalo niečo, čo ohrozilo bezpečnosť leteckej dopravy, uvádza sa v znepokojujúcej správe Dr. Kevina Stillwagona, pilota leteckých spoločností vo výslužbe a odborníka na imunológiu.
Viacero dôkazov poukazuje na očkovanie COVID-19, ktoré letecké spoločnosti pod tlakom U.USA, nariadili alebo inak prinútili posádky svojich pilotných kabín, kabín a pozemných lietadiel, aby sa podrobili očkovaniu.
Od roku 2021 sa výrazne zvýšil počet úmrtí “mladších” pilotov leteckých spoločností, pričom sa prudko zvýšila dlhodobá práceneschopnosť pilotov. To všetko je sprevádzané astronomickým nárastom takmer nehôd na národných letiskách.
“Invalidít pilotov rozhodne pribúda, najmä u mladších pilotov,” uviedol Stillwagon v video diskusia s Nicolasom Hulscherom, epidemiológom a správcom nadácie McCullough.
“V roku 2021 došlo k 40 % nárastu počtu pilotov, ktorí zomreli predčasne — pred povinným vekom odchodu do dôchodku 65 rokov —, ” povedal Stillwagon.
“Od roku 2021 sa dlhodobá práceneschopnosť pilotov strojnásobila, ” poznamenal. “Pred rokom 2021 sa na washingtonskom národnom letisku (DCA) vyskytla len jedna takmer nehoda. Ale po roku 2021 sa vyskytlo 28 takmer nehôd ročne.”
Kríza nespôsobilosti pilotov leteckých spoločností po nezákonných mRNA Shot Mandates — S Dr. Kevinom Stillwagonom a Nicolasom Hulscherom https://t.co/Cps1jGvK42
— Nicolas Hulscher, MPH (@NicHulscher) 15. augusta 2025
Pichnutie mRNA COVID-19 bolo pilotom leteckých spoločností nanútené nezákonne
Stillwagon tvrdí, že od samého začiatku bolo pichnutie mRNA COVID-19 pilotom národných’leteckých spoločností nanútené nezákonne.
“Boli nezákonné, pretože do pilota nemôžete vložiť experimentálny produkt, ako sa uvádza v ‘Aeromedical Advice Manual,’, ktorý dostali všetci leteckí lekári,” zdôraznil.
Komerční piloti majú zo zákona zákaz užívať experimentálne lieky a hrozí im strata zdravotného osvedčenia za užívanie čohokoľvek iného ako liekov schválených FAA.
Ak pilot užije neschválený liek, letoví lekári musia prijať administratívne opatrenia na zrušenie alebo zamietnutie vydania osvedčenia o letovej zdravotnej spôsobilosti pilota’dovtedy, kým FAA nerozhodne o bezpečnosti tohto lieku. Napriek tomu spoločnosť UAL povzbudzovala, nútila a dokonca platila pilotov, aby porušovali tento federálny zákon.
Piloti, ktorí boli nútení podrobiť sa experimentálnym injekciám, sa ocitli v strašnej pasci 22, pričom ich kariéra visela na vlásku. Tí, ktorí pod nátlakom prijali injekciu COVID-19, nielenže boli silou mocou prinútení porušiť svoje náboženské presvedčenie, ale boli nútení vybrať si medzi dodržiavaním bezpečnostných pravidiel FAA alebo porušením týchto pravidiel, čím vystavili svoje zdravie a bezpečnosť svojich cestujúcich riziku.
“Práve preto pozorujeme náhle zlyhanie srdca u čoraz mladších ľudí,” povedal Stillwagon. “Pozorujeme“aj mozgovú hmlu u pilotov a riadiacich letovej prevádzky, čo môže mať za následok ich schopnosť správne myslieť (a) ich reakčný čas.”
Pichnutie mRNA COVID-19 môže tiež vyvolať záchvaty, ktoré, ak ich zažije pilot leteckej spoločnosti počas letu, môžu mať katastrofálne následky.
“Toto je veľká vec,” vyhlásil Stillwagon. “Toto je obrovské.”
Vakcíny na báze mRNA ‘nikdy neboli bezpečné ani účinné’
Injekcie na báze mRNA inštruujúľudské bunky, aby produkovali geneticky upravenú verziu koronavírusového “proteínu hrotu” s cieľom vyvolať reakciu imunitného systému.
Vývojári mRNA vakcín nepredpokladali, že po vstupe do tela sa opakovaný vývoj proteínov hrotov nedá”kontrolovať. Pre niektorých príjemcov vakcín sa ich telo stalo ľudskou továrňou na výrobu bodkovaných bielkovín, ktoré boli schopné cestovať krvným obehom z miesta vpichu do celého tela vrátane hlavných orgánov, mozgu, pečene, sleziny, kostnej drene a reprodukčných orgánov.
Ak imunitný systém vykonáva svoju prácu a útočí na bunky, ktoré rozpoznáva ako “infikované” kvôli prítomnosti proteínov spike, napáda tieto orgány a tkanivá, spôsobuje zápaly, myokarditídu a groteskné krvné zrazeniny.
“Proteín spike je priamo toxický a môže priamo poškodiť tkanivá,” povedal Stillwagon.
‘Piloti leteckých spoločností sú ‘najmenej monitorovanou zložkou v pilotnej kabíne’
Stillwagon uviedol, že Federálny letecký úrad (FAA) od zavedenia vakcín COVID-19 dostatočne nezhromažďuje údaje o zdravotnom stave pilotov.
Kým letecké úrady a vedenie leteckých spoločností venujú veľkú pozornosť tomu, ako piloti dodržiavajú všeobecné prevádzkové postupy, keď sú za riadidlami v kokpite — správne udržiavanie rýchlosti, používanie klapiek atď. — naďalej pretrvávajú do očí bijúce medzery v údajoch o pilotoch “
Agentúra FAA napríklad údajne nevedie žiadne záznamy o histórii vstrekovania pilotov a z neznámeho dôvodu v roku 2022 prestala prevádzkovať centralizovanú databázu o nespôsobilosti pilotov. Stillwagon má podozrenie, že je to preto, lebo letecké úrady nechceli, aby informácie obsiahnuté v databáze videla verejnosť.
“Dátové ticho, ktoré FAA vytvorila, bráni odhaleniu systémových trendov,” povedal.
“Monitorujeme teplotu oleja v lietadle s presnosťou na desatinu stupňa Celzia, ale nesledujeme, či má pilot potenciál na srdcové alebo mozgovo-cievne príhody,” povedal Stillwagon.
“Pilot je najmenej monitorovanou zložkou v kokpite,” vyhlásil. “V modernom letectve sa k lietadlu správame ako k vesmírnej lodi bohatej na údaje — a k pilotovi ako k čiernej skrinke.”
“Veda sa za tie roky pomýlila,” povedal Stillwagon. “Problém s vakcínami je najmä ideológia. Je to takmer ako náboženstvo.”
