shutterstock_1418607851-e1752515176413-810x500.jpg

Chip a Joanna Gainesovci zrádzajú rodinné hodnoty v snahe vyzerať "inkluzívne

21
Kultúra smrti
  • Chip a Joanna Gainesovci budovali podnik na pevných kresťanských hodnotách a rodinnej podpore.
  • Ich nový seriál normalizuje rodiny rovnakého pohlavia, čo je sklamaním pre tradičných kresťanov.
  • Deti sú obetované na oltár túžob dospelých, čo je morálne neprijateľné.
  • Každé dieťa má právo na matku a otca, ktoré by sme mali chrániť.

V júni 2022 som navštívil Waco na konferencii. Keď som tam bol, našiel som si čas zastaviť sa v Silos a navštíviť Magnolia Empire. Nebol som tam kvôli sviečkam (aj keď som jednu dostal pre svoju manželku). Išiel som tam, pretože som úprimne obdivoval to, čo Chip a Joanna Gainesovci vybudovali. 

Naša rodina sledovala seriál “Fixer Upper,” a ja som v roku 2018 čítal Chipovu’knihu. Páčila sa mi jeho podnikateľská odvaha, pracovná etika, verejná viera a veľkorysosť. Obdivoval som aj jeho manželstvo. Žili jednoducho, zostávali spolu, podporovali sa navzájom, vychovávali deti a budovali podnik. 

Prejav úspechu Magnólie bol ako víťazstvo dobrých kresťanských rodinných hodnôt. Nielenže vybudovali vo Wacu podnik, ale obnovili aj povesť mesta. Z mesta, ktoré bolo kedysi známe neúspešnou federálnou raziou, sa Waco stalo symbolom návratu a turistickou destináciou. Všetci sme tomu fandili, pretože Chip a Jo boli iní. Oni sa nezmenili. Nezapredali sa. Teraz sa však pýtam: čo sa zmenilo?"

Jich nová šou Zpäť na hranicu, predstavuje tri rodiny, vrátane páru rovnakého pohlavia, ktorý si kúpil dve deti a tým natrvalo prerušil spojenie týchto detí’s ich biologickou matkou. Tento pár uviedol, že ich cieľom pri vstupe do relácie bolo “normalizovať páry rovnakého pohlavia a rodiny rovnakého pohlavia.” 

A keď prišla predvídateľná kritika od priaznivcov rodiny Gainesovcov…  

…tak znela predvídateľná reakcia: Kresťania sú príliš súdni. Chip sa na sociálnych sieťach posťažoval, že “neveriaci” sa často stretávajú s najväčšou nenávisťou zo strany “moderných amerických kresťanov.” Povzbudil ľudí, aby sa rozprávali, počúvali a možno sa aj učili. Kritiku vykreslil nie ako morálne obavy, ale ako netoleranciu. 

Ale tu’je skutočný problém: nejde o nenávisť. Je to’o deti. 

PREČÍTAJTE SI: Víceprezident Kennedyho centra hovorí, že ho vyhodili kvôli jeho odporu voči manželstvám ‘osôb rovnakého pohlavia’

Čo nás’naozaj unavuje: 

Jsme unavení z toho, že nám hovoria, aby sme sedeli a mlčali, kým sa s deťmi zaobchádza ako s majetkom. Už nás nebaví, keď nás dospelí hanobia a cítia sa byť odsudzovaní, najmä keď sa ich rozhodnutia priamo týkajú detí. Hovorí sa nám: “Starajte sa o svoje veci.” Ale keď ide o deti, sú našou vecou.

Či už ide o potraty, “transrodovú starostlivosť” alebo rodičovstvo osôb rovnakého pohlavia, vzorec je rovnaký: deti sú obetované na oltár túžob dospelých a my sa už prestávame tváriť, že to”nevidíme. 

Deti sú považované za produkty: Prerušujú sa, keď sú nepohodlné. Odstránené, keď sú zmätené. Kupované prostredníctvom IVF a náhradného materstva, zámerne, v dohodách, ktoré im od začiatku upierajú matku alebo otca. Toto nie je o tom, či dve ženy alebo dvaja muži môžu milovať dieťa. Je to’o tom, že jedna matka a jeden otec tvoria dieťa a to dieťa má právo na oboch. 

Čo to stojí deti 

1. Deti prídu o matku alebo otca. 

Rodičovstvo rovnakého pohlavia, ktoré sa uskutočňuje prostredníctvom IVF alebo náhradného materstva, sa vždy začína dieťaťom, ktoré je zámerne zbavené matky, otca alebo oboch. Táto strata nie je’náhodná; platí sa za ňu a je od začiatku zakomponovaná do dohody. 

2. Rodičovstvo je nanovo definované. 

Keď sa manželstvo nanovo definovalo tak, že zahŕňa dvoch mužov alebo dve ženy, muselo sa zmeniť aj rodičovstvo. Zákon už nemohol predpokladať, že deti pochádzajú z matky a otca (a patria im). Preto sa o to prestalo pokúšať. Namiesto toho sa rodičovstvo stalo záležitosťou úmyslu dospelých. Ktokoľvek chcel dieťa, platil zaň alebo uzavrel zmluvu o jeho výchove, stal sa zákonným rodičom bez ohľadu na biológiu. 

Termíny ako “matka” a “otec” boli v tichosti nahradené termínmi “rodič 1” a “rodič 2.” Biologická história dieťaťa, kedysi uznávaná a chránená zákonom, sa stala právne irelevantnou. To, čo bolo kedysi samozrejmosťou, že deti majú právo na matku a otca, sa prepísalo, aby sa vytvoril priestor pre dohody dospelých. Teraz sa príbeh dieťaťa nezačína u ľudí, ktorí mu dali život, ale u ľudí, ktorí mu zabezpečili právo na výchovu. Právo už neexistuje na to, aby chránilo spojenie dieťaťa’s jeho pôvodom; existuje preto, aby potvrdilo rozhodnutia dospelých. 

3. Deti sa stali tovarom. 

Nynie sú’navrhnuté, vybrané, kúpené a pridelené. Dospelí, ktorí sa na tom podieľajú, sú oslavovaní ako statoční, zatiaľ čo strata dieťaťa’sa ignoruje. A každý dospelý, ktorý sa o tom odváži hovoriť, je zrušený alebo zahanbený ako odsudzujúci. 

Toto nie je’spravodlivosť. Je to’marketing. A deti na to doplácajú. 

Takže čo urobíme my? 

Povieme pravdu: pokojne, jasne a bez ospravedlnenia. Potvrdzujeme, že každé dieťa má prirodzené, predpolitické, Bohom dané právo na matku a otca, a to nie kvôli citom, ale kvôli biológii a zámeru. 

Odmietame myšlienku “láska je láska”, ktorá sa snaží ospravedlniť, že deťom odopierame niečo, čo by si žiadny dospelý človek sám nevybral, aby o to prišiel: matku alebo otca.

Potrebujeme byť hlasní. Musíme byť pevní. Pretože hlasy, ktoré nás žiadajú, aby sme zostali ticho, nie sú tie, ktoré budú žiť so stratou. 

Deti budú.

Tento článok sa prvýkrát objavil na stránke Them Before UsSubstack. Zverejnený bol so súhlasom.