POL_1469-1-e1752252011349-810x500.jpeg

Dr. McCullough: Big Pharma ovláda rozhlasové vlny s miliardovými príjmami z reklamy

15
Kultúra smrti
  • Farmaceutická reklama zvyšuje príjmy televízneho priemyslu, čo je pozitívny aspekt.
  • Reklamy sa zameriavajú na starších divákov, čo môže podporovať ich závislosť na liekoch.
  • Vplyv farmaceutických spoločností na spravodajstvo je znepokojujúci a ohrozuje objektivitu informácií.
  • Strach z reklamných zmlúv môže potláčať dôležité správy o bezpečnosti vakcín.

Farmaceutická reklama tvorí významnú časť televíznej reklamy, ktorá predstavuje približne&nbsp10 až 12 percent&nbspcelkových výdavkov na televíznu reklamu. V niektorých špecifických kontextoch, napríklad v celoštátnej televízii, podľa iSpot.TV len značky liekov na predpis tvoria 11,6 percenta celkových výdavkov.

Farmaceutická reklama tak významne prispieva k&nbsppríjmom televízneho priemyslu. Okrem toho je farmaceutická reklama obzvlášť viditeľná počas spravodajských programov a v skorých večerných hodinách, pričom sa zameriava na starších divákov, čo je demografická skupina známa vyššou spotrebou liekov.

ČÍTAJTE: Bombastická správa: USAID poslala tisíce vírusov do biolaboratória vo Wuhane

Premýšľali ste niekedy nad tým, prečo NBC nemala žiadne spravodajstvo z celej série senátnych vypočutí o bezpečnosti vakcíny COVID-19? Nuž, spoločnosť Pfizer vyrába vakcínu BNT162b2 mRNA COVID-19 a je tiež veľkým zadávateľom reklamy v tejto televízii na svoje lieky Eliquis a Xeljanz. Pfizer propaguje Eliquis v spolupráci s Bristol Myers Squibb (BMS). Spoločne vyvíjajú a komercializujú Eliquis, pričom sa o zisky a straty delia rovným dielom.

Pfizer do svojich finančných správ zahŕňa aj príjmy z aliancie Eliquis a priameho predaja, čím zdôrazňuje jej význam ako hnacej sily príjmov oboch spoločností. Xeljanz je populárny a široko používaný liek na autoimunitné ochorenia, ktorý tiež propaguje spoločnosť Pfizer.

Vidíte, že zadávateľ reklamy môže ovplyvniť zdravotné spravodajstvo v rámci celej platformy. NBC sa pravdepodobne zdráha uverejniť akýkoľvek príbeh o úmrtiach na vakcíny spoločnosti Pfizer zo strachu, že stratí reklamnú zmluvu s farmaceutickým gigantom.

Túto tému som okrem iného skúmal s L. Toddom Woodom, zakladateľom spoločnosti CDM Press. Prosím, vychutnajte si tento článok a zdieľajte ho.

Pretlačené so súhlasom Focal Points.