- Radikálne učebné osnovy ohrozujú tradičné hodnoty a rodinné normy.
- Pedagógovia sú vyzývaní, aby presadzovali LGBT ideológiu vo všetkých predmetoch.
- Deti sú manipulované, aby odmietali tradičné kategórie pohlavia a sexuality.
- Učebné osnovy sú nástrojom na zničenie západných hodnôt a rodinnej štruktúry.
Odborový zväz učiteľov verejných škôl v Britskej Kolumbii navrhol riešenie pre tých, ktorí majú námietky proti radikálnym učebným osnovám sexuálnej výchovy: jednoducho urobte všetko homosexuálne - vrátane vonkajšieho prostredia.
Tristin Hopper z National Post o tom tento týždeň informoval vo svojom kanadskom politickom spravodajcovi “First Reading.” Publikácia Federácie učiteľov BC’, Teacher Magazine, priniesla článok Jody Polukoshko s názvom “Queering outdoors education.” Polukoshko je “vancouverský učiteľ a bývalý prezident Vancouver Elementary and Adult Educator’Society.”
Polukoshko, Hopper poznamenal, “vyzýva B.C.’približne 50 000 učiteľov verejných škôl, aby použili listy, semená a dokonca aj oblaky na ‘vyvrátenie univerzálnosti heterosexuality v prírode.’”Podľa Polukoshka by sa s tým malo začať už v materskej škole. Jej článok poukazuje na to, ako dôkladne sa Federácia učiteľov BC’ dostala do zajatia LGBT aktivistov. Polukoshko píše:
Pracujúc v rámci súčasného odporu proti SOGI (sexuálnej orientácii a rodovej identite) v školách a proti právam 2SLGBTQIA+ je’nevyhnutné, aby sme demystifikovali a presunuli prácu na SOGI zo siločiar humanitných vied a telesného zdravia do nášho každodenného vyučovania, inkluzívnej praxe a budovania vzťahov. To znamená aj kritické preskúmanie niektorých performatívnych spojenectiev a pink-washingu, ktoré ovplyvňujú aktivistov pracujúcich na zásadných spoločenských zmenách.
PREČÍTAJTE SI: Trump State Dept. vyhlasuje potraty, eutanáziu, transrodové operácie ‘za porušovanie ľudských práv’
Inými slovami, úlohou pedagógov je zabezpečiť, aby bola LGBT ideológia súčasťou všetkého, čo sa deti učia, bez ohľadu na predmet, pretože je to podstatná súčasť trvalého cieľa “queeringu ich pedagogiky.” Ak ste si mysleli, že “drag” podujatia sú len detské, zábavné prezliekacie akcie – ako to mnohí LGBT aktivisti opakovane uvádzajú pre verejnú spotrebu – dovoľte, aby vás Polukoshko vyviedol z tejto predstavy:
Pedagogika drag je výsledkom práce queer a trans akademikov, učiteľov a praktizujúcich drag, ktorí rozpoznali drag ako portál k možnostiam a k decentralizácii statických, binárnych, koloniálnych a nanútených kategórií, ako sú muž/žena, cis/trans, správne/nesprávne a vnútri/zvonka. Do popredia sa dostávajú koncepty hry, invencie, kreativity a tvorby, a to nielen v prípade študentskej identity, ale aj celého systému (alebo cis-temu) s cieľom posunúť ho alebo zničiť.
Ak ste v celom tom bľabotaní nepochopili pointu, “drag pedagogiku” navrhli LGBT aktivisti na účely “posunutia alebo zničenia” celého systému (“cis-temu”) “heteronormativity” a dokonca aj samotnej binárnosti pohlaví. Ide o systematickú demoláciu samotného poznania s cieľom nahradiť ho ideológiou LGBT. Tu prichádza na rad vzdelávanie v prírode – Polukoshko vysvetľuje, že “malá skupina queer a trans ľudí” a ich spojencov vo Vancouveri pracuje na novom programe.
“Queering outdoor education practitioners work across K–12, and the project reflects a curiosity about accessibility and the cis-heteronormative assumptions that often flow from biological inquiry,” she writes. Skúsenosť s prírodou so žiakmi poskytuje pedagógom príležitosť podkopať “primát hetero-esencialistickej a rodovej reprodukcie” a položiť si dôležité otázky, ako napríklad:
Aké šošovky používame, keď robíme naše analýzy, závery a závery? Sú neprimerane a trvalo rodovo a binárne? Zahŕňajú predpoklady o štruktúre rodiny, ktoré umlčujú queer naratívy a organizáciu?"
V skutočnosti je samotná tradičná veda jedným z nepriateľov, pretože heteronormativita je “jednoznačne udržiavaná vo vede a popkultúre,” čo podľa nej predvídavo spôsobuje “škody.” Deti, píše Polukoshko, by mali byť poučené, že “vnucované kategórie” ako “správne/nesprávne” a “mužské/ženské” treba odmietnuť. “Prečo sa naďalej spoliehame na pohlavie ako na triediacu kategóriu napriek širokej existencii prirodzenej rozmanitosti a informovanej obhajobe proti takejto kategorizácii?"” pýtala sa.
Štyridsaťstranový “Queering Outdoor Education” učebný program, na ktorý odkazuje Polukoshko’v článku, je skutočne divoký. “Medzi aktivity patrí aj to, že deti odstraňujú invazívny brečtan a používajú ho ako metaforu útlaku homosexuálov a transrodových ľudí,” píše Hopper. “‘Zdôraznite, že podobne ako pôvodné rastliny, aj queer ľudia tu boli vždy,’ píše sa v ňom.” Ďalší príklad: “Učitelia majú tiež svojim zverencom povedať, aby pozorovali ‘tekutosť’ oblakov a potom sa zamysleli nad tým, čo to znamená pre tekutosť ich vlastného pohlavia a sexuality.”
Ako sa v opise učebných osnov uvádza:
[C]olonizácia ponúkla pseudovedecké rozprávanie o binárnom pohlaví, čoho príkladom je príslovie “vtáčiky a včielky” na prirovnanie pohlavia a pohlavia prideleného pri narodení a predpokladov sexuálnej orientácie. Proti týmto škodlivým naratívom a spôsobom rozprávania o pohlaví a sexualite treba postaviť empirické chápanie biodiverzity a rodovej identity a sexuality. Ľudia s dvoma duchmi, transrodoví a rodovo rôznorodí (2STGD) existujú od nepamäti, ale koloniálna pseudoveda ich tieňovo zakázala a koná tak, aby vymazala históriu 2STGD.
Čítajte: Väčšina floridských lekárov podporuje zákaz transrodových liekov, operácií pre neplnoletých: štúdia
Ďalšie navrhované diskusie vonku sa vymykajú paródii. Deťom sa odporúča “Identifikovať v prírode druhy, ktoré podporujú alebo vytvárajú podmienky pre rozvoj iných (napr. ošetrovateľské kmene, opeľovače atď.).” Potom možno deti požiadať, aby z toho extrapolovali: “Čo znamená byť spojencom? Ako môžu ľudia využiť svoj hlas, činy a prítomnosť na podporu 2SLGBTQIA+ spolužiakov a komunít?"” A nakoniec: “Ako môžem byť ako zdravotná sestra log alebo opeľovač v mojej komunite?"”
Celých 40 strán je nabitých práve takýmito nápadmi. Ďalšia ukážka otázky do diskusie: “Ako normatívne prístupy k štúdiu cicavcov a vtákov posilňujú normatívne predstavy o rodine a rodových rolách? (napr. výlučné zameranie na sexuálnu aktivitu súvisiacu s rozmnožovaním, primatologické’zobrazovanie goríl ako vzorov nukleárnej rodiny, šimpanzov ako het-monogamného ideálu, druhov, ktoré sa pária na celý život atď.”
Môže byť lákavé jednoducho sa týmto veciam vysmievať, ale pravdou je, že Jody Polukoshko a jej spojenci v skutočnosti formujú učebné osnovy, a tým formujú myslenie budúcej generácie – s deklarovaným zámerom zničiť “západné hodnoty.” LGBT aktivisti vidia, že v Alberte sa rešpektujú rodičovské práva, a počujú sťažnosti rodičov na SOGI a ich riešenie je jednoduché: zmenšiť všetko, aby sme bez ohľadu na to, čo urobia, získali rozum detí.
