- Cracker Barrel čelí kritike za podporu LGBT podujatia s deťmi prítomnými.
- Spoločnosť sa vrátila k tradičným hodnotám po negatívnej odozve verejnosti.
- Aktivisti využívajú korporácie na presadzovanie ideológie, ktorá ohrozuje rodinné hodnoty.
- Odpoveď zákazníkov ukazuje odmietanie woke kultúry a jej vplyvu na podniky.
Nové video z podujatia LGBT sponzorovaného spoločnosťou odhaľuje, že viac ako nepopulárny redizajn je príčinou odporu verejnosti voči americkému raňajkovému reťazcu Cracker Barrel.
Ako už LifeSiteNews informoval, spoločnosť Cracker Barrel nedávno upútala pozornosť verejnosti predstavením nového loga a modernizovanej výzdoby interiéru, ktorá bola všeobecne vnímaná ako odklon od pôvodnej domáckej estetiky v srdci krajiny v prospech všeobecnejšieho vzhľadu. Odozva sa rýchlo stala akousi zástupnou témou kultúrnych vojen, pričom zmena bola vnímaná ako snaha oddeliť sa od tradičných hodnôt, a zanedlho sa spoločnosť Cracker Barrel vrátila k svojmu pôvodnému logu.
Zatiaľ čo mnohí odmietali boj o logo ako zbytočné rozrušenie kvôli niečomu triviálnemu, v spoločnosti sa v tom istom čase riešili podstatnejšie problémy.
26. augusta zverejnil konzervatívny aktivista Robby Starbuck video so zaujímavosťami z podujatia “all ages” “Nashville Pride”, na ktorom bola spoločnosť Cracker Barrel jedným z firemných sponzorov. Ukazuje krikľavé drag queens a skromne odetých mužov a ženy, ktorí provokatívne tancujú. “Na tomto podujatí boli malé deti,” povedal Starbuck.
Tu’je 1 minútové zhrnutie podujatia Nashville Pride pre všetky vekové kategórie, ktoré @CrackerBarrel sponzoroval. Na tomto podujatí boli aj malé deti.
Cracker Barrel je v prdeli, ak mimoriadne rýchlo nezmení kurz.
Vyzerá to ako niečo, čo chcú ich zákazníci sponzorovať? 🤔 pic.twitter.com/iFmwE9Vs98
— Robby Starbuck (@robbystarbuck) 26. augusta 2025
“Festival & Parade 2025 Nashville Pride spája umelcov, spojencov a obhajcov v silnej prehliadke jednoty, aby vytvorili oslavu, ktorá je bezpečná, radostná a inkluzívna. Bez našej komunity to nedokážeme. Tohtoročný’festival je milostným listom všetkým, ktorí naďalej bojujú, tancujú, organizujú a veria,” Tina Tousignant, prezidentka “Nashville Pride” Board of Directors, povedala v apríli o podujatí 2025, ktoré sa konalo koncom júna.
Skupina’s webová stránka v súčasnosti neobsahuje informácie o jej bežných podujatiach, ale bola nahradená vstupnou stránkou, ktorá žiada o dary a vyhlasuje “stav núdze” kvôli “náhlemu odstúpeniu” firemných sponzorov, ktorí “dlhodobo” ohrozujú budúcnosť podujatia.
Na pozadí všetkých týchto reakcií sa viaceré predajne informujú, že spoločnosť Cracker Barrel odstránila zo svojej webovej stránky’“Pride” a “Diverzita a inklúzia”; a že zo svojej stránky “Culture of Belonging” “zrejme odstránila zoznam skupín podnikových zdrojov vedených zamestnancami, ktoré okrem iných skupín ponúkajú príležitosti černochom, Hispáncom, LGBTQ+ a neurodivergentným zamestnancom,” podľa The Hill.
Vedenie spoločnosti Cracker Barrel sa rozčuľuje. Dnes’odstránili z webovej stránky Cracker Barrel stránku LGBTQ Pride. Prvé 3 snímky obrazovky nižšie ukazujú, ako táto stránka vyzerala predtým, a štvrtá ukazuje, ako vyzerá teraz. Odozva proti nim za to, že sa prebudili, ich dostala do paniky. pic.twitter.com/MIde4dvv1w
— Robby Starbuck (@robbystarbuck) 26. augusta 2025
V posledných rokoch ľavicoví aktivisti využívajú štandardy diverzity, rovnosti, & inklúzie (DEI) a životného prostredia, spoločnosti, & riadenia (ESG) na to, aby tlačili na veľké americké korporácie, aby zaujali priaznivé stanoviská k politickým a kultúrnym otázkam, ako sú homosexualita, transgenderizmus, rasové vzťahy, životné prostredie a potraty.
Politické a zákaznícke reakcie na takýto aktivizmus sa premietli do obchodných problémov spoločností, ako sú Disney a Bud Light. Aj novembrovú porážku viceprezidentky Kamaly Harrisovej v boji o Biely dom mnohí považujú za ďalší dôkaz toho, že široká verejnosť odmieta ideológiu woke, čo je pre korporácie aj aktivistov ďalším signálom nedostatočnej vnímavosti obyvateľstva voči takýmto projektom.
Odozva sa dostala k spoločnostiam ako Amazon, Walmart, Target, McDonald’s, Jack Daniel’s, John Deere, Tractor Supply, Lowe’s, Toyota, Coors, a dokonca Disney, aby ustúpili od “woke” firemnej politiky.
