GettyImages-2160007110-810x500.jpg

Pochod hrdosti v Toronte čelí kríze financovania, keďže spoločnosti Home Depot a Google upustili od sponzorstva

20
Kultúra smrti
  • Odstúpenie sponzorov ukazuje rastúci odpor voči LGBT aktivizmu.
  • Podpora Pride Toronto zo strany vlády je znepokojujúca a neetická.
  • Deti sú vystavované nevhodným a sexuálne explicitným obsahom na podujatiach.
  • Tradičné hodnoty sú ohrozené, ale stále existuje nádej na ich zachovanie.

Viacero spoločností ukončilo sponzorstvo Pride Toronto pred júnovým mesiacom hrdosti.

Výkonný riaditeľ Pride Toronto Kojo Modeste 30. mája podľa CBC News prezradil, že spoločnosti Home Depot a Google stiahli finančnú podporu od skupiny LGBT, ktorá organizuje sprievody hrdosti v Toronte.

“Je to smutné, ” vyjadril smútok Modeste. “Veľmi sme sa spoliehali na mnohých z týchto sponzorov, ktorí sa objavovali rok čo rok. Je to smutné nielen pre nás ako organizáciu, ale aj pre umelcov a komunitu, ktorá sa teší na všetko, čo Pride ponúka.”

Modeste vysvetlil, že Pride Toronto sa obracia na ďalších jednotlivcov a spoločnosti so žiadosťou o financovanie, pretože “v tejto chvíli potrebujeme zdroje.”

Obidve spoločnosti Home Depot a Google potvrdili, že ukončili sponzorstvo skupiny, pričom prisľúbili, že budú podporovať LGBT aktivizmus inými spôsobmi.

“Spolupracujeme s rozsiahlou sieťou neziskových organizácií, ktorú tvoria tisíce miestnych a národných organizácií, aby sme posilnili našu podporu komunitám, ktorým slúžime. Neustále prehodnocujeme naše príspevky neziskovým organizáciám a rozhodli sme sa, že tento rok neprispejeme na toto podujatie bez toho, aby sme sa na tom dohodli,” uviedla spoločnosť Home Depot vo štvrtkovom vyhlásení.

“Naďalej sa zúčastňujeme na aktivitách Pride v celej Kanade a tešíme sa na spoluprácu s Toronto Pride pri budúcich príležitostiach,” pokračovala.

Rozhodnutie spoločností’ neprispieť na Pride Toronto prichádza po tom, čo Adidas a výrobca automobilov Nissan Canada odstúpili od financovania Pride Toronto po “prehodnotení” marketingových priorít minulý mesiac.

Modeste už skôr prezradil, že podľa neho je dôvodom rozhodnutia spoločností’súčasť rastúceho trendu zo Spojených štátov proti programom LGBT a DEI.

“Veríme, že veľa z toho, čo sme videli v USA, ovplyvnilo aj nás,” vysvetlil Modeste. “Ale vieme, že kanadské hodnoty sú oveľa viac než to a veríme, že kanadské hodnoty obstojia a zvíťazia."”

Kanadská vláda totiž dala jasne najavo, že podpora groteskného a oplzlého “sprievodu hrdosti” je jednou z jej hlavných priorít, najmä keď korporácie začínajú od tohto podujatia ustupovať.

Po správe o strate sponzorov mesto Toronto rýchlo ponúklo Pride Toronto rekordnú sumu z daní, aby zabezpečilo konanie sprievodu, uvádza CBC News.

Podľa CBC mesto “poskytne finančné prostriedky na podporu rekordných 64 festivalov toto leto, vrátane Pride Toronto,” ktorému sa mestské financie zvýšia o 33 percent na celkovú sumu 2,5 milióna dolárov pre 15 LGBT festivalov.

LSN sa podujatiu’verejnej nahoty, verejných prejavov sexuálneho exhibicionizmu a surových plavákov a aktivít venuje už roky, vrátane článkov zdezdezdezde.

Na torontskom’“pride” sprievode sú deti pravidelne vystavované simulovaným sexuálnym aktom, dospelým v bondage a inom fetišistickom vybavení a nahote dospelých. Na nedávnom podujatí nahý muž v strednom veku hopkal okolo detí v maske Bugs Bunnyho. Tieto skutočnosti kanadské’mainstreamové médiá buď ignorujú, alebo teda obhajujú