shutterstock_2104224656-e1711108933995-810x500.jpeg

Ontarijskí rodičia sa ozvali proti tajnej "transformácii" svojich detí v školách

15
Kultúra smrti
  • Rodičia odsúdili školy za tajenie informácií o pohlavnej identite detí.
  • Učitelia a školy zatajujú informácie a narušujú vzťahy medzi deťmi a rodičmi.
  • Školy v Ontáriu majú politiky, ktoré bránia rodičom vo vedomí o rozhodnutiach detí.
  • Alberta a Saskatchewan zaviedli právne predpisy na ochranu rodičovských práv a informovanosť.

Ontárijskí rodičia odsúdili pro-LGBT školskú politiku, v rámci ktorej učitelia zatajujú informácie o tom, že ich deti chcú “zmeniť” svoje pohlavie. 

Podľa správy National Post z 30. apríla mnohí ontárijskí rodičia odhalili, že verejné školy nepožiadali rodičov o súhlas pred sociálnou “zmenou pohlavia” ich detí, čo viedlo k narušeniu vzťahov medzi deťmi a rodičmi.   

“Myslím si, že učitelia a rodičia by mali byť na rovnakej vlne a mali by viac, nie menej komunikovať o všetkom, čo sa týka dieťaťa, prezradila jedna z matiek. “Poškodzuje to dieťa. Myslím si, že to poškodzuje rodinnú štruktúru.” 

V jednom prípade sa rodičia dozvedeli, že ich 14-ročná dcéra Claire prešla “sociálnou transformáciou” – termínom, ktorý sa používa na označenie toho, keď osoba s pohlavným zmätkom začne používať iné meno a zámená – až v škole, keď sa vo vianočnej správe o dievčati hovorilo ako “Carl.”   

“Carl si počínala naozaj dobre,” povedala učiteľka v správe na konci polroka.  

“S manželom sme sa na seba pozreli,” spomína Robin a spýtali sa: “Kto je to Carl?” 

Rodina sa neskôr dozvedela, že ich dcéra povedala učiteľke, že sa cíti ako chlapec, a učiteľka “zistila, že naše dieťa bude mať v škole nové meno on/ona bez toho, aby sme o tom vedeli.” 

“Domnienka bola, že sme zlí rodičia — aj keď nás poznali,” povedala Robin. “Vložilo to klin do našej schopnosti komunikovať a naše dieťa malo pocit, že sme naozaj nebezpeční,” pokračovala. “Existujú autority, ktoré deťom v podstate hovoria, že by si to mali pred rodičmi tajiť.” 

Z desiatich rodín, ktoré hovorili s National Post, polovica prezradila, že ich dieťa tajne “sociálne zmenilo” svoje pohlavie v škole.  

Rodičia uviedli, že sa stretli s veľkými prekážkami v podobe politiky školskej rady, ktorá ich držala mimo súkromného života ich maloletých detí. Odsúdili tiež školské politiky za zatajovanie informácií o ich deťoch, čo podľa ich vysvetlenia podkopáva ich rodinnú jednotku.   

Mnoho ontarijských školských rád má politiky, podľa ktorých učitelia a zamestnanci zatajujú žiakom’ súkromné informácie od ich rodičov.   

Napr. v politike Toronto District School Board(TDSB) sa uvádza, že pred tým, ako môžu byť rodičia informovaní o rozhodnutí ich dieťaťa “zmeniť pohlavie, je potrebné získať súhlas žiaka’.”

“Škola by nikdy nemala prezradiť rodičom’/opatrovateľom’/opatrovateľkám’rodovú nekonformitu alebo transrodový status žiaka’bez predchádzajúceho výslovného súhlasu žiaka’”, uvádza TDSB vo svojom smernice. 

Podobné zásady platia v školských radách v celom Ontáriu vrátane York Region District School Board, Thames Valley District School Board a Hamilton-Wentworth District School Board 

Ako LifeSiteNews už predtým informoval, okresná školská rada v oblasti Limestone v Kingstone oznámila zamestnancom, že môžu byť potrestaní za podporu rodičovských práv, používanie výrazov ako “chlapci a dievčatá,” a zastávanie “pravicových” názorov.  

Študenti, ktorí boli predmetom správy National Post, boli všetky dievčatá a nikdy predtým nevyjadrili žiadne rodové nepohodlie. Hoci niektorí zo študentov spadali do autistického spektra, takmer všetci študenti boli presvedčení, že sú iného pohlavia, čo sa zhodovalo s&nbsppandémiou, online učením a zakrpatenými sociálnymi interakciami.  

“Používajú transidentifikáciu ako spôsob, ako sa vyrovnať s inými problémami, ktoré neriešia odborníci na starostlivosť o duševné zdravie, ktorým máme’dôverovať,”; povedala matka z chalupárskej oblasti Ontária’ 

Christina, rodič 12-ročného dievčaťa, vysvetlila, že rodová dysfória jej dcéry’predstavuje základnú krízu duševného zdravia. Ďalej prezradila, že jej dcéra začala bojovať so svojím pohlavím až počas pandémie.   

“Bola som veľmi depresívna a nenávidela som svoje telo za to, že nie je viac mužské. Začala som sa sebapoškodzovať a mala som samovražedné myšlienky,”vysvetlila dcéra Christina’  

“Keďže škola veľa vecí pred rodičmi tajila, snažila som sa robiť všetko pre to, aby som o týchto veciach náhodou nepovedala rodičom,”povedala.  

“Moja riaditeľka sa so mnou niekoľkokrát rozprávala a povedala, že chápe, že som vo veľmi zlej situácii; že moji rodičia nerobia to, čo by mali, že mi ubližujú, a že ak budem niekedy potrebovať hovoriť s pracovníkom pomoci deťom, vždy im môže za mňa zavolať,” pokračovalo mladé dievča.   

Kým ontarijské školy pracujú na tom, aby rodičom neposkytovali informácie, Alberta aj Saskatchewan zaviedli právne predpisy, ktoré majú zabezpečiť, aby rodičia boli informovaní o rozhodnutiach svojich detí’v škole. 

“Saskatchewan a Alberta sa zhodujú v tom, že kľúčovými postavami v živote detí’sú ich rodičia a naše provincie sa zaviazali podporovať rodiny a deti, aby mohli spoločne riešiť jedinečné potreby,” napísali provincie v spoločnom liste na obranu rodičovských práv. 

Učiteľka zo Saskatchewanu, ktorá si želala zostať v anonymite, predtým pre LifeSiteNews povedala, že sa cíti vinná za to, že pred rodičmi drží tajomstvá a podporuje rozhodnutie informovať rodičov.    

“Obávam sa, že nepodporujeme žiakov ani rodičov, keď zachovávame tajomstvá,” vysvetlila. “Máme veľa žiakov, ktorí používajú alternatívne mená, ktoré sa niekedy počas roka často menia, a potom sa nás rodičia pýtajú, či sme o zmenách vedeli až po tom, čo sa stali. Cítim sa zodpovedná za udržiavanie tajomstva a nemyslím si, že je to’fér. Myslím si, že školy už preberajú príliš veľa ‘rodičovských úloh’ a je’dôležité, aby rodičia hrali ‘rodičovskú úlohu’ nie učitelia!" ”