Funradio znelku k referendu odvysiela. Ľavicové média zúria

10,106
Kultúra života

Známy podnikateľ a majiteľ Fun Rádia, Boris Kollár, sa postavil za ochranu rodiny verejne už druhýkrát napriek útokom mainstreamu.

Fun Rádio ako jediné z mainstreamových médií súhlasilo s odprezentovaním reklamnej znelky, ktorá vyzýva Slovákov k účasti na referende. Reklama má 30 sekúnd a mobilizuje občanov slovami: "Toto referendum je o deťoch, o našej budúcnosti. Každý, kto príde, bude hlasovať o nich a za nich. Aby ony nemuseli klásť otázku: A kde je mama?". Hoci sa všetky väčšie médiá opierali o zákony tvrdiac, že nechcú diskriminovať zástancov opačného postoja, ktorí "nemajú peniaze na reklamu", Boris Kollár svoje rozhodnutie, práve naopak, podporil zákonom a pre portál Postoy.sk povedal: "Pokiaľ nie je reklama v rozpore so zákonom, tak ju vysielame." Peniaze za túto reklamu sa tiež rozhodol venovať deťom v detských domovoch.

Niektoré celebrity z televíznych obrazoviek deklarujú, že sa referenda nezúčastnia. Panuje medzi nimi strach, že ich médiá budú kritizovať?

Nie je to po prvýkrát, čo sa Boris Kollár verejne zastal rodín a detí v detských domovoch. Na svojom facebookovom profile pred časom vyjadril svoj postoj k referendu verejným súhlasom a statusom o tom, že "Rodina je otec, mama a deti. Maximálne mama, mama, mama, mama, mama, mama, mama a moje deti! Nič iné! Dvaja teploši a dieťa? Zvrátené!" Za tieto priame slová si podľa portálov ako topky.sk a pluska.sk vyslúžil od mnohých kritiku napriek tomu, že v statuse tiež napísal, že sa ospravedlňuje gejom a že mu neprekáža, keď spolu žijú, ale "nech zo svojej úchylky nechcú vytvoriť rodinu."

Po zverejnení tohto statusu portály pluska.sk a topky.sk zverejnili poburujúce články o tom, ako Boris Kollár šokoval celé Slovensko a ako "drsne útočí na gejov". Uvidíme, aká kampaň sa proti nemu rozbehne tentokrát. Aj tieto zastrašujúce reakcie bulváru sú pravdepodobne dôvodom, prečo niektoré mediálne známe celebrity verejne deklarujú, že sa referenda radšej nezúčastnia.

Odporcovia referenda sa jasne kategorizovali

Nevedno, prečo stále odporcovia referenda hodnotia nasledujúce referendum ako nejaký útok, útok proti homosexuálom. Referendum má za cieľ len potvrdiť súčasný stav - potvrdiť definíciu manželstva; zabrániť zneužitiu detí a potvrdiť ich právo na matku a otca, ako aj potvrdiť práva rodičov na výchovu svojich detí. Poslednú otázku by si mali priať aj tí najväčší liberáli, ide v nej o slobodu rodičov rozhodnúť sa, či dieťa bude súčasťou sexuálnej výchovy v prípade, že bude ideologicky ladená a pôjde proti životnému štýlu a presvedčeniu danej rodiny.

Ak je referendum skutočne útokom, tak potom aj súčasný právny stav je jedna veľká vojna proti homosexuálom a treba ho zmeniť. Slovami o tom, že referendum je útok proti nim, to odporcovia jasne deklarujú a zreteľne sa kategorizujú. Priklonili sa tak k tým, ktorí chcú tento stav meniť - teda zavádzať homomanželstvá, adopcie detí homosexuálmi a nútenú sexuálnu výchovu. Paradoxne, útočia oni.

Mainstreamové médiá často útočia na podporovateľov referenda a označujú ich za fundamentalistov. Borisa Kollára si však iste nikto netrúfne označiť za konzervatívneho a už vôbec nie za náboženského fanatika. Kollár si iba uvedomuje nebezpečenstvo a na rozdiel od mnohých "celebrít" sa to nebojí povedať nahlas.

Marína Kovačičová