Google odštartoval celosvetovú kampaň proti homofóbnym krajinám

2,585
Kultúra smrti

LONDÝN, UK, 9. júl 2012 (LifeSiteNews.com) - Najväčšia internetová vyhľadácia spoločnosť Google, známa svojou podporou homosexuality a homosexuálnych manželstiev, ohlásila medzinárodnú kampaň zameranú na pretláčanie ideológie homosexuality do krajín, ktoré sú označované ako homofóbne.  

Mark Palmer-Edgecumbe, riaditeľ Oddelenia diverzity a inklúzie spoločnosti Google, 7. júla počas celosvetového LGBT Worplace samitu v Londýne verejne uviedol, že iniciatíva s názvom Legalizovaná láska nedávno odštartovala aj v Poľsku a Singapure. Poľsko totiž partnerstvo rovnakého pohlavia neuznáva a Singapur má zákony proti sodomii.

"Legalizovaná láska propaguje ľudské práva a bojuje proti diskriminácii v krajinách s anti-homosexuálnymi zákonmi," píše sa vo vyhlásení spoločnosti Google, o ktorom informovala CNN.

Podľa vyhlásenia Palmer-Edgecumbe by sa kampaň mala rozširiť do všetkých krajín, kde má spoločnosť úrad, zameriava sa však najmä na krajiny s homofóbnou kultúrou, kde existujú anti-homosexuálne zákony. "Singapur chce byť celosvetovým finančným centrom a svetovým lídrom. Znamená to však aj rešpektovať ľudí takých, akí sú, bez ohľadu na ich sexuálnu orientáciu".

"Chceme, aby naši zamestnanci, homosexuáli alebo ľudia po zmene pohlavia mali rovnaké skúsenosti aj mimo kancelárie, bude to však zrejme veľmi náročné," uvidol Palmer-Edfecumbe na profesionálnej homosexuálnej sieti Dot429.

Účastníkmi diskusie LGBT samitu v Londýne sú Bob Amnnibale z medzinárodného finančného konglomerátu Citigroup, Harry Gaskell zo spoločnosti Ernst & Young (http://www.ey.com/) a Claire Lucasová z Americkej agentúry pre medzinárodný rozvoj (US Agency for International Development - USAID), pričom všetci veľmi horlivo schvaľujú homosexuálnu iniciatívu Googlu v Poľsku a Singapuru.

Lucasová vyhlásila: "Zistili sme, že partnerstvo mezi korporáciami a americkou vládou je veľmi vplyvné. Pracujeme s niekoľkými vládnymi organizáciami na celosvetovom rozšírení LGBT partnerstiev." Korporácie financujú tieto spoločenské organizácie spolu s americkou vládou po celom svete. USAID je známa pretláčaním antikoncepcie, potratov a sterilizácie do rozvojových krajín po celom svete prostredníctvom svojich programov na kontrolu populácie.

Bob Amnnibale, vedúci otvorenej homosexuálnej skupiny Citygroup, vyhlásil: "Skutočnosť, že Google je široko rozšírená a demograficky mladá spoločnosť môže dopomôcť k veľmi rýchlemu šireniu správ." Harry Gaskell uviedol tiež váhu finančného vplyvu, ktorú môžu na vlády malých krajín využiť bohaté spoločnosti.

"Ak sa pokúšate niečo zmeniť, vláda môže uplatniť diplomatickú moc, vládne organizácie bojové skutočnosti a argumenty, korporácie však používajú ekonomickú silu. To je niečo, čo počúvnu aj najpasívnejšie krajiny."

Dot429 vo svojom pôvodnom pláne vyhlásila, že zámerom Google kampane Legalizovaná láska je inšpirovať krajiny k legalizácii manželstva lesieb, gayov a bisexuálov po celom svete.

Google následne vydal opravené vyhlásenie, v ktorom stojí, že správa Dot429 bola nepresná, a že kampaň nie je oficiálne zameraná na zákony o rovnosti manželstva.

"Legalizovaná láska je kampaň propagujúca bezpečnejšie podmienky pre homosexuálov mimo kancelárií spoločnosti v krajinách, kde platia anti-homosexuálne zákony," vyhlásil hovorca Googlu.

Google podporil iniciatívu homosexuálnych zväzkov už aj v minulosti, nevynímajúc ani Návrh 8, úspešné kalifornské referendum z roku 2008, ktoré zakázalo homosexuálne manželstvá a súdny proces v roku 2011, v ktorom chceli anulovať Zákon o ochrane manželstva - americký federálny zákon, ktorý chráni manželstvo medzi mužom a ženou.