Facebook propaguje potraty!

1,832
Kultúra smrti

LONDÝN, Británia,11. január 2013 (LifeSiteNew.com) - Facebook povolil inzerentom zacieliť pozornosť na mladé Britky a publikovať inzeráty poskytovateľov potratov. Denník Telegraph uviedol, že Facebook čelí kritike.

Reportér Willard Foxton píše, že ženy boli „prekvapené“, keď sa na Nový rok zobudili a na ich účtoch na Facebooku sa objavili reklamy na Abortion.com, medzinárodný zoznam potratových zariadení.

„Nájdi poskytovateľa potratu vo svojom okolí,“ stálo v inzeráte so zoznamom bezplatných telefónnych čísel.

Webová stránka sa zameriava na americké, ale aj britské, kanadské a novozélandské potratové centrá. Na zozname je iba jedno britské centrum, avšak jeho názov je „Sieť podporujúca potrat“.

Keď Foxton skúmal Facebook, zainteresovaní tvrdili, že inzeráty na poskytovateľov potratu povoľujú ich vlastné stanovy.

„Reklamu Poradentských služieb po počatí (PCAS) pravidlá Facebooku povoľujú, rovnako je to aj v tlači a rozhlasových médiách v Británii,“ tvrdí hovorca. „Na rozdiel od ostatných médií, ak sa ľuďom reklama na Facebooku nepáči, môžu ju odmietnuť kliknutím na „X“ v hornom rohu.“

Facebook sa LifeSiteNews.com do uzávierky tlače neozval.

Obrovské sociálne médium čelí za posledné roky kritike pro-life aktivistov práve kvôli pro-potratovej zaujatosti.

Stránka dôsledne cenzuruje grafické obrázky potratu, dokonca ruší účty pro-life zástancov. Najnovšou obeťou bola bývalá hviezda Saturday Night Live Victoria Jacksonová.

Vo februári 2012 povolili zverejnenie príspevku zakladateľky Women on Waves Rebecce Gompertsovej, ktorá poskytla návod ako dosiahnuť chemický potrat v domácom prostredí. Súčasťou bolo oklamanie lekárnika na získanie potrebných liekov.

Kristan Hawkinsová, výkonná riaditeľka organizácie Študenti za život v Amerike, tvrdí, že tento druh reklamy sa stal, bohužiaľ, úplne bežným.

„Vieme, že potratový priemysel zacieľuje svoju pozornosť na mladé ženy, momentálne na ich facebookovských stránkach. Je úplne jednoduché zverejniť reklamu cez Facebook určitej skupine. Vyberiete kľúčové slová pre reklamu, ľudí určitého veku, pohlavia a napríklad tých, ktorí majú radi čokoládu aleo zrmzlinu.“

Najzaujímavejšie je podľa nej to, že britské médiá tejto skutočnosti venujú pozornosť.

„Znamená to, že aj mainstreamové médiá v Británii si všimli, že s bežnou reklamou na potrat niečo nie je v poriadku. Pokým väčšina ľudí v krajine možno tvrdí, že schvaľujú potraty, vo svojom srdci vedia, že to nie je celkom správne. Ľudské svedomie sa nemení.“