Návod homo-loby z 1987 ako donútiť svet, aby schvaľoval homosexualitu 4/4

265
Lucia Salomonová
Kultúra smrti

Zdôrazňujeme, že text je z roku 1987. Lifenews - STOP zahmlievaniu. Demaskovanie propagandy zásadne z pôvodných zdrojov. Editor

(pokračovanie pod VIZUÁLNOU FÁZOU 3)

Formát C pre Súcit s obeťami: Naša kampaň na zastavenie zneužívania detí.

Ako sme už predtým povedali, existuje mnoho spôsobov, ako vykresliť homosexuálov ako obete diskriminácie: obrazy brutality, príbehy o strate zamestnania a odlúčenia rodiny, atď. Ale myslíme si, že nasledujúca 30-sekundová reklama by sa najlepšie dostala do srdca tejto záležitosti.

Kamera sa pomaly zameriava na pubertiaka zo strednej triedy. Sedí sám v polotmavej izbe. Okrem toho, že je neohrabaný a ticho zíza, zamyslene a so zjavnou úzkosťou, má príjemný a neobvyklý vzhľad. Keď sa kamera postupne zameriava na jeho tvár, rozprávač komentuje: Stane sa to jednému z desiatich. [pozn. editora - podprahová informácia, že ich je 10%, s tým nepresvedčili, ale s vyvolaním súcitu majú úspech] Keď vyrastie, uvedomí si, že sa v niektorých veciach líši od väčšiny svojich priateľov. Ak to ukáže, bude outsider, na ktorom sa budú baviť ľudia a bude sa cítiť ponížený a napadnutý. Ak sa zverí rodičom, môžu ho vyhodiť z domu na ulicu. Niektorí budú hovoriť, že je proti rodine. Nikto ho nenechá byť samým sebou, čiže sa bude musieť skrývať. Pred priateľmi, pred rodinou. A to bude zložité. Je dosť ťažké byť v týchto dňoch dieťaťom, ale aby som bol jeden v desiatich... (záverečná správa označí teraz autora) Správa z National Gay Task Force.

Čo je pekné na takejto reklame je to, že ekonomicky by vykresľovala homosexuálov ako nevinných a zraniteľných, šikanovaných a nepochopených, prekvapivo početnú skupinu, ale nie hrozivých.“ Takisto preukazuje protirodinné obvinenie za absurdné a pokrytecké.

Formát D pre Identifikovanie obetí: Starý Switcheroo.

Hlavný prúd sa bude lepšie stotožňovať s ťažkou situáciou homosexuálov ak sa budú môcť raz za čas vžiť do ich kože. Ďalej nasleduje vtipná televízna alebo rozhlasová reklama, ktorá im pomôže zhrnúť stručný animovaný alebo dramatizovaný scenár.

Kamera sa blíži k mohutným dubovým dverám šéfovej kancelárie, ktoré sa otvárajú a kamera (ktorá predstavuje diváka) vstupuje do izby. Za veľkým stolom sedí tučný a zamračený starý lakomec, ktorý si kúše do cigary. Pozrie sa na kameru (čiže na diváka) a vyprskne: „To ste vy, Smithers. Vyhadzujem vás!“ Hlas mladšieho muža je naplnený údivom: „Ale-ale pán Thomburg, pracujem vo vašej spoločnosti už 10 rokov. Myslel som, že sa vám páči moja práca.“ Šéf odmietavo odpovedá: „Áno, áno, Smithers, vaša práca je celkom primeraná. Ale počul som klebety, že vás videli v meste s nejakou priateľkou. Priateľka! Úprimne som šokovaný. Nezačneme najímať nejakých heterosexuálov do tejto spoločnosti. Teraz odíďte.“ Mladší muž ešte raz hovorí: „Ale šéfe, to nie je spravodlivé! Čo keby ste to boli vy?“ Šéf zlostne zazeral, keď s kamerou rýchlo vyšli z miestnosti a veľké dvere sa pribuchli. Vytlačené na dverách: „Správa z National Gay Task Force.

[pozn. editora - v roku 2006 som videl túto kampaň v Londýnskej MHD. Rovnaký scenár - starý tučný biely chlap s cigarou v ústach a grimasou na tvári hovorí k divákovi, že ak je "homofób", dostane u nich prácu. Čo ma prekpvapilo najviac, bol rozsah kampane. Nedalo sa jej vyhnúť. V každom autobuse, v každom metro vagóne.]

Môžete si jednoducho predstaviť podobné epizódy o bývaní alebo o inej diskriminácii.

Formát E pre Ohováranie obetí: Do čerta s Torpédami.

Už sme uviedli niektoré príklady, ktoré by možno poškodili homofóbnu vendetu: vykrikujúcich a plných nenávisti náboženských extrémistov, neonacistov a Ku-klux-klan, ktorí sa snažili vyzerať diabolsky a smiešne (veľmi ťažká úloha).

Tieto obrazy by sa mali kombinovať s homosexuálnymi obeťami takým spôsobom, aký  propagandisti nazývajú „svorková technika“. Napríklad na niekoľko sekúnd horlivá južanská kazateľka s lesklými očami búši do kazateľne v hneve kvôli „týmto chorým, ohavným bytostiam.“ Zatiaľ čo tiráda pokračuje nad zvukovou stopou, obraz sa prepne na patetické fotky homosexuálov, ktorí vyzerajú slušne, neškodne a príjemne; a potom sa vrátime na jedovatú tvár kazateľky a tak ďalej. Rozdiel hovorí sám za seba. Následok je devastujúci.

„... by to vykresľovalo homosexuálov ako nevinných a zraniteľných, šikanovaných a nepochopených, prekvapivo početnú skupinu, ale nie hrozivých.“

Formát F pre Finančné zdroje: SOS

Súbežne alebo počas týchto presvedčivých reklám by sme museli požiadať o darcovstvo, aby kampaň mohla pokračovať. Priame výzvy od celebrít (najlepšie od žijúcich, ďakujeme) môžu byť užitočné. Všetky odvolania musia zdôrazniť, že peniaze môžu byť poskytnuté anonymne (napr. vďaka peňažným príkazom) a všetky tieto dary sú dôverné. „Nemôžeme vám pomôcť, až kým nepomôžete vy nám,“ a to je všetko.

[pozn. editora - o 30 rokov sme tam, kde sa ani homosexualistom v 1987 nesnívalo. Všimnite si, ako sa každá firma ponáhľa uistiť LGBT loby, že odsudzujú nenávisť, a strašne rešpektujú diverzitu národnostnú a sexuálnu. A keď šéf Mozilly dá smiešnych 1000 dolárov pred 5 rokmi skupine ktorá chce pro-rodinné zákony, tak ho mediálne vyštvú z firmy, ktorú budoval].

Teraz je ten čas

Načrtli sme tu detailný plán na premenu spoločenských hodnôt heterosexuálnej Amerike. Jadrom nášho programu je mediálna kampaň, ktorá zmení uhol pohľadu, akým sa bežní Američania pozerajú na homosexualitu. V takejto kampani je veľmi ľahké nájsť chybu. Snažili sme sa byť praktickí a konkrétni, ale návrhy môžu mať vizionársky odlesk.

Existuje sto dôvodov, prečo by sa kampaň nemohla uskutočniť alebo by bola riskantná. Ale existuje najmenej 20 miliónov dôvodov, prečo by sa mal takýto program v nasledujúcich rokoch vyskúšať: vyžaduje to blaho a šťastie každého jedného homosexuála v tejto krajine. Je najvyšší čas, aby ako posledná veľká utláčaná menšina v americkej spoločnosti prijali účinné opatrenia a aby sa pripojili k hlavnému prúdu v hrdosti a sile. Veríme, že táto kampaň je a možno nie je, jediný spôsob, ako to kedykoľvek urobiť.

Zopakujme, že čas môže vypršať. AIDS epidémia vyvoláva hnev a strach v srdci heterosexuálnej Ameriky. Keď vírus uniká z homosexuálnych kruhov do zvyšku spoločnosti, nemusíme mať ilúzie o tom, komu sa pripisuje vina. O desať rokov sa môže rozhodnúť o ďalších štyridsiatich rokoch, či budú homosexuáli požadovať slobodu a rovnosť, alebo sa znova vrátia ako nenávidená americká kasta. Je to niečo viac ako len vtipná poznámka: prehovorte teraz, alebo už nikdy.